Strategii de link building cu rezultate garantate

Optimizare pentru motoarele de cautare

Pentru ca link-urile sunt foarte importante pentru clasarea si pozitionarea site-urilor in motoarele de cautare, webmasterii si companiile care furnizeaza servicii SEO au creat numeroase strategii de a le obtine. In randurile urmatoare vom descoperi cateva metode eficiente, testate de  care asigura rezultatele dorite si anume de a ajunge pe prima pagina a motoarelor de cautare.

Analiza concurentei in vederea identificarii strategiilor de link building

Prima etapa aplicata de specialistii in servicii SEO este de analiza. Chiar daca multi tind sa o trateze cu superficialitate aceasta parte este practic cea mai importanta si reprezinta punctul de plecare pentru o campanie eficienta. Webmasterii cu experienta stiu cat conteaza analiza pietei, a concurentei si descoperirea celor mai relevante cuvinte cheie pentru clasarea unui site. In vederea realizarii unei analize complete se recomanda folosirea instrumentelor gratuite dar si a celor premium, care furnizeaza informatii mai precise ce sporesc eficienta campaniei.

Identificarea site-urilor relevante, in vederea obtinerii de link-uri outreach

Metoda outreach este una cunoscuta pentru rezultatele foarte bune si asta pentru ca motoarele de cautare apreciaza link-urile provenite din partea site-urilor care trateaza teme si subiecte asemanatoare. Acesta sunt mult mai valoroase fata de link-urile outreach provenite de la site-uri care nu au legatura cu domeniul respectiv. Spre exemplu, daca ai un magazin de accesorii si imbracaminte de iarna, link-ul provenit de la un site ce trateaza tendintele de moda este mai valoroas fata de cel castigat de la o pagina ce furnizeaza informatii legate de hrana pentru caini.

Metoda outreach se bazeaza in general pe content writing, deci specialistii in servicii SEO, recomanda realizarea de articole-advertoriale de calitate, cu informatii valoroase, titluri, subtitluri bine structurare si cuvinte cheie integrate natural in context. Aceste detalii ofera mai multa valoare link-ului castigat.

Crearea de continut pe Wikipedia

Valoarea continutului pe Wikipedia nu este contestata, insa continutul postat pe acesta enciclopedie libera trebuie atent realizat pentru a atrage notorietatea dorita. Campaniile eficiente ce au ca scop targetarea si atragerea de link-uri pe acest canal sunt dificil de creat si implementat, chiar daca link-urile sunt usor de postat. Conform specialistilor in servicii SEO nu toate mentiunile postate pe enciclopedia libera Wikipedia devin rezonante si in multe dintre situatii, acestea sunt considerate de motoarele de cautare metode de SPAM.

SEO on page, crearea de link-uri interne

Multi furnizori de servicii SEO tind sa se concentreze pe castigarea si obtinerea de link-uri externe, fara a pune accent si pe realizarea unei structuri bine inchegate de link-uri interne. De aceea trebuie amintit ca motoarele de cautare pun accent si pe numarul de link-uri interne, dar si pe modul de realizare a retelei interne.

In opinia specialistilor webmasteri, daca aceasta structura este bine definita si procesul de crowling se deruleaza corect iar fenomenele de tip crowl budgee sunt evitate. Tot prin link-uri interne sunt oferite motoarelor de cautare informatii legate de importanta paginilor. In acelasi timp aceste link-uri ofera si notorietate pagilor principale ale site-ului.

In final trebuie precizat ca procesul de obtinere a link-urilor, extrem de important pentru clasarea unui site in motoarele de cautare, presupune sustinere continua din partea analistilor si a specialistilor webmasteri si a celor ce ofera servicii SEO.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *