Panourile cu LED si ce oferă acestea

panouri publicitare cu led

Majoritatea dintre noi am văzut sute, dacă nu mii de semne cu LED-uri până în prezent, mai ales dacă locuim sau lucrăm în orașe sau zone metropolitane mari. De la dezvoltarea lor în 1978, aceste panouri cu LED au devenit mai multe și mai comune, ceea ce este o dovadă fermă pentru versatilitatea și eficacitatea lor.

Semnele de afișare LED sunt compuse dintr-un număr mare de LED-uri. Evident, numărul exact de lumini și compoziția acestora depind de mărimea și dimensiunea afișajului în sine. Fiecare dintre aceste panouri este alcătuit din mici emițătoare de lumină sau LED-uri, care sunt folosite pentru a crea text sau pentru a forma o imagine. În funcție de culorile LED utilizate, afișajele pot fi monocromatice sau colorate în întregime.

Majoritatea oamenilor cunosc faptul că, culorile primare sunt albastru, roșu și verde. Aditiv acestei combinații de culori, în cazul în care diferite nuanțe sunt suprapuse, se va crea un afișaj multi-color. Prin urmare, pentru a crea un LED complet colorat, sunt necesare clustere de LED-uri roșii, albastre și verzi. Există două metode primare de încorporare a acestor LED-uri în panou, dar în esență tot ceea ce contează este că panoul este compus din grupuri mici din cele trei culori primare. Atunci când o imagine video dată este furnizată programului de calculator care controlează ecranul LED, aceste LED-uri sunt luminate rapid și stinse într-o secvență precisă pentru a crea imaginile necesare.

Pe măsură ce fiecare imagine de pe un afișaj LED este creată utilizând clustere de LED-uri mici, cu cât sunt mai mici diodele în cauză, cu atât imaginea va fi mai detaliată. Acest lucru este comparabil direct cu pixelii de pe ecranul unui computer sau de pe o fotografie digitală. Pe măsură ce fiecare imagine este compusă din mici puncte de culoare, cu cât sunt mai multe puncte, cu atât mai multe detalii vor fi conținute în imagine.

Citeşte şi   Huse moderne la un singur click distanta

Desigur, imaginile extrem de detaliate nu sunt necesare pentru majoritatea aplicațiilor panourilor LED. Într-adevăr, semnele de afișare monocromatice sunt utilizate pe scară largă în lumea modernă pentru a furniza publicului informații esențiale pe bază de text. Multe semne full-color cu LED-uri sunt folosite pentru a afișa reclame, logo-uri și clipuri scurte în scopuri publicitare.

În concluzie, panourile cu LED pot fi folosite pentru orice mijloc de comunicare în masă. Datorită versatilității și eficacității lor, utilizarea acestora este în creștere, iar gama de aplicații la care acestea sunt folosite este în creștere.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *