Relaţiile de succes cu clienţii pot include numeroşi factori, dar una dintre metodele care sunt de multe ori trecute cu vederea în a le arăta clienţilor tăi preferaţi că îţi pasă de ei este trimiterea unui cadou – un cadou care le arată că înseamnă ceva pentru tine. O mulţumire prin e-mail sau un telefon este drăguţ, dar nu te opri aici. Există motive specifice pentru care trebuie să trimiţi cadouri clienţilor tăi în anumite ocazii.

Cadourile corporate sunt extrem de importante

Cadourile corporate sunt în creştere, în timp ce tot mai mulţi oameni descoperă avantajele trimiterii unui lucru special celor cu care lucrează cu anumite ocazii. Modul prin care oferi un cadou clienţilor spune mult despre tine ca şi profesionist. Alegerea cadoului potrivit şi metoda prin care îl oferi sunt extrem de importante. Dar chiar mai important decât atât este efectuarea alegerii pentru a căuta proactiv preferinţele clienţilor şi realizarea unui gest prietenos în forma unui lucru frumos prin care le reaminteşti că pui preţ pe relaţia profesională pe care o împart cu tine.

De ce să oferi cadouri corporate clienţilor tăi

În marketing există un concept numit „remarketing”, în care companiile se asigură că păstrează legătura cu clienţii prin email reamintindu-le de produsele lor, îmbunătăţind relaţiile şi încurajând viitoare achiziţii. Anumite avantaje vin din acest contact constant. Acelaşi principiu funcţionează şi la cadourile corporate.

Cadoul Special este un magazin online de coşuri cadou corporate ce îţi pune la dispoziţie coşuri cadou Martie, coşuri cadou Paşte şi coşuri cadou Crăciun. Dacă doreşti să oferi clienţilor tăi un cadou doar într-o ocazie specială trimite-le tuturor clienţilor cu care ai o relaţie mai bună câte un coş cadou Craciun şi un coş cadou Paşte şi cu siguranţă îţi vor aprecia gestul şi te vor ţine minte de câte ori vor avea nevoie de serviciile sau produsele tale.

Citeşte şi   Cum se realizeaza si de ce este importanta curatarea fatadelor?

Iată 4 motive specifice pentru care trebuie să trimiţi cadouri clienţilor tăi:

  1. Cadourile te diferenţiază de concurenţă – Există şanse mari să nu fii singura afacere cu care clienţii tăi lucrează, dar cadourile s-ar putea să ajute să fii favoritul lor. Oamenii fac afaceri cu cei pe care îi cunosc şi îi plac. Trimiterea unui cadou gândit este modalitatea perfectă de a-ţi distinge afacerea ca şi partener preferat.
  2. Să ţii legatura îţi păstrează relaţia deschisă – Scriam mai sus despre campaniile de remarketing. Când cadoul tău ajunge, deschide linia contactului. Clientul cu siguranţă îţi va răspunde, oferindu-ţi oportunitatea de a discuta afaceri în derulare nevoi şi soluţii. Poate că îi trimiţi clientului un cadou de ziua lui, dar acel cadou s-ar putea să stea pe biroul lui zile întregi, amintindu-i de afacerea ta.
  3. Cadourile sparg ziduri – Indiferent de unde te afli din punct de vedere geografic, poţi trimite cadouri clienţilor pentru a-i face să se simtă mai aproape de tine, chiar şi când sunteţi pe continente diferite.
  4. Cadourile personalizate îţi fac brandul mai puternic – Dacă ţii la brandul tăui, arată-le celor cu care colaborezi ce înseamnă brandul tău pentru relaţii, chibzuinţă şi încredere. Multe afaceri care sunt nişate pe cadouri oferă serviciul de a personaliza cadourile, ceea ce înseamnă că logo-ul companiei tale va acompania cadoul către recipient.

Tu alegi coşuri cadou Crăciun sau coşuri cadou Paşte. Poţi comanda cadouri pentru clienţii, angajaţii sau prietenii tăi de pe www.cadoulspecial.ro.